joi, 8 octombrie 2009

Acceptarea sosiind deodata cu intelegerea.


Suntem ceea ce suntem
de data asta,
amandoua cu personalitati diferite.

Ne plac barfele inofensive la o cafea si'o tigara,
ne plac zilele de vara si inca multe alte lucruri,
avand multe'n comun.

Doua suflete apropriate,
doua persoane atasate
dar unde e prietenie adevarata
uneori mai aterizeaza si o mica cearta.

Stiu ca am defectele mele,
stiu ca mai am multe de invatat,
asa cum ar avea toata lumea dealtfel.

Sunt lucruri care nu ne plac una la cealalta,
lucruri pe care ne'ar placea si n'i le'am imagina fiind altfel
dar ceea ce stiu precis este faptul ca eu tin la tine cu adevarat
iar vreau ca tu sa faci parte din viata mea
si restul capitolurilor care vor urma.

Nu'mi gasesc vreo explicatie, anume,
ca noi sa nu mai fim ce am fost pana acum.
Sa lasam tot ce am trait impreuna deoparte,
sa aruncam toate acele amintiri frumoase pe geam,
doar pentru ca refuzam sa ne intelegem.

Nu ai cum sa lasi,
sa uiti
si sa arunci totul deoparte
doar pentru ca esti egoist si refuzi sa incerci,
sa intelegi
ca sa poti ierta?

Acum, nu maine ci chiar azi
realizez ca am invatat multe din greselile noastre
si ca tu esti una dintre singurele persoane caruia,
I'as expune toata fiinta mea,
cu ceea ce is eu cu adevarat.

Ne'am luat masuri de aparare
vedem acum care pe care,
lupta n'ajuta la nimic.

Macar asa,
Acum cand suntem aici si stam fata-n-fata
stim ca a sosit timpul.

Timpul cand trebuie sa coboram,
sa realizam ce am fi putut pierde
Daca azi, la ora asta,
Acum,
nu ne'am fi putut accepta
asa cum suntem noi defapt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu